Servicedesk, spoedlijn, email, LInkedIn
Wij staan voor je klaar
ICT NML: servicedesk en spoedlijn
De Servicedesk is de primaire ingang tot de dienstverlening van ICT NML. De Servicedesk is via het Eva ICT Serviceportaal (Eva) bereikbaar, daarnaast is er de ICT NML Spoedlijn. De ICT NML spoedlijn is bedoeld voor:
▪ storingen waarbij er directe impact is voor inwoners;
▪ situaties waarin een team/afdeling niet kan werken;
▪ storingen waardoor je niet kunt inloggen;
▪ situaties die een (mogelijk) beveiligingsrisico vormen.
Het team van de Servicedesk zorgt voor het registreren, diagnosticeren en classificeren van meldingen. Je kunt dus bij hen terecht voor het melden van een incident of verstoring op de ICT middelen, het plaatsen van een bestelling, het aanvragen van een wijziging. Mocht het probleem niet direct opgelost kunnen worden, dan schakelt de medewerker van de Servicedesk een collega in die dieper onderzoek verricht om uiteindelijk tot een oplossing te komen.
ECGeo: stuur een mail of volg ons op LinkedIn
Wij vertellen je graag meer over de producten en diensten die ECGeo biedt. Neem contact met ons op via contact@ecgeo.nl en houd onze LinkedIn pagina in gaten. Samen zorgen we dat alles op zijn plek valt.
Meer informatie
Ben je op zoek naar informatie en vind je die niet terug op onze website of heb je een concrete vraag waar je antwoord op wil? Vul ons contactformulier in, dan nemen we contact met je op. Werk je bij één van de gemeenten met wie we samenwerken en heb je ICT ondersteuning nodig? Maak dan een serviceverzoek aan in het Eva ICT Serviceportaal.